• (iOS) Mad GunZ shooting games online ატყუებს უსასრულო ყველა

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mad GunZ shooting games online ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mad GunZ shooting games online IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ატყუებს უსასრულო ყველა ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mad GunZ shooting games online 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    მართლაც კარგი თამაში მომეწონა მხოლოდ რამდენიმე შეფერხებით

    მაგარი თამაშია, გთხოვთ დაამატოთ მეტი რუკა და იარაღი და კანი???

    ვწუხვარ, რომ ვამბობ, უბრალოდ ვტოვებ mad gunz-ს, შეინახე ჩემი acc სანამ არ დავბრუნდები

    მისი სიმღერის განახლება, რათა ის უფრო რეალისტური იყოს, როგორც ატომის მულტიპლეერი, რაც კარგი იქნება და კიდევ ერთი ახალი იარაღის დამატება

    ეს თამაში გასაოცარია, მაგრამ ერთი პრობლემაა, როდესაც დავბრუნდი ჩემს ანგარიშზე, მივიღე ბევრი შეშლილი კრისტალები და განახლების ნიშნები და მათი გამოყენებით, მე გავაუმჯობესე ჩემი იარაღის ძალა და როდესაც დავბრუნდი ჩემს ანგარიშზე, ჩემი იარაღის ძალა დაბრუნდა lvl 1 მიუხედავად იმისა, რომ ეს იყო lvl 6 Max.

    Full Hp, თუ ამას ხედავთ, მიზეზი, რის გამოც მას 3 ვარსკვლავი მივეცი, არის მისი შეცდომები: როდესაც მე ვესაუბრები ვინმეს, შეტყობინებები ასევე მიდიოდა სხვა ადამიანებთან, ასე რომ გაასწორეთ. 2. მე ყოველთვის ნადირობენ ჰაკერების მიერ, ამიტომ Pllllssssss ვამზადებ ანტიჰაკერულ მოწყობილობას, გარდა იმისა, რომ ეს ჩემი საყვარელი თამაშია.

    3 ვარსკვლავი, რადგან თავიდან ნამდვილად სახალისოა, მაგრამ ამის შემდეგ მას აქვს ამდენი რეკლამა თამაშიდან და დასრულდა, ვიცი, რომ რეკლამა ფულისთვისაა, მაგრამ ვიცი, რომ ამ თამაშს ფული ექნება, გთხოვთ, წაშალოთ რეკლამები და შემდეგ თამაში ბევრად უფრო სახალისოა და ის მოიგებს ფულს მხოლოდ რეიტინგისთვის და ჩამოტვირთვებისთვის

    ძალიან ვწუხვარ, რომ ვაინსტალირებ თქვენს აპს, რადგან ყველა ჰაკერი, როგორც მოთამაშე ამ თამაშში, როცა მათ ვესროლე, არც კი ავნებს მათ. მე ვიბრძვი იმ დროს, მათ მომკლას თამაშში, მაგრამ მე არ შემიძლია მათი მოკვლა ჰაკერების გამო, მე მივაღწიე 30 დონეს ამ თამაშში ერთი წლის განმავლობაში, გთხოვთ, გაუშვით ყველა ჰაკერი. ეს თამაში ჩემი ფავორიტია, მაგრამ ძალიან ვწუხვარ, რომ წაშალე. ვიცი, რომ აპლიკაციის შემქმნელს არც კი აინტერესებს ჩემი სიტყვა


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :