• (Android) Brawl Stars cheat kód neobmedzené zlato

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brawl Stars ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brawl Stars IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat kód neobmedzené zlato ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Brawl Stars 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Môj syn za mnou raz dosiel ze chce džemy a ja som mu povedal nie a on zrazu zahucal eeel primooo a skocil na mna a mam zlomenyc 5 stavcov. Neodporucam

    No, hra sama o sebe je dobrá, ale nemôžem získať prístup k hre bez toho, aby som musel čakať 10 minút pri vytváraní zápasov ._.

    Nejde zapnúť do prdeleeeeee xdddddddddddddddddddddddddddddddd

    Postavy sú úžasné a jedinečné svojím vlastným spôsobom. Hra však začala byť pre mňa ťažšie ovládať veci. Začalo to od aktualizácie, myslím, že pred týždňom. Okrem toho si myslím, že je to stále dobrá hra.

    Nevýhody: _hra závisí od šťastia (potrebujete len základné zručnosti a trochu herného citu) _Brawlers nie sú takmer vyvážené (edgar má veľmi vysokú rýchlosť načítania/pohybu/ttk, uzdravuje sa sám, časom sa nabíja) _mody sú zlé _mapy sú zlá základňa fanúšikov/spoločníci sú najhorší _neexistuje žiadny bezpečnostný systém (nemôže nahlásiť žiadneho hackera, podvodníka alebo afk) _je to úplná P2W hra (zaplaťte a získate viac debien = viac bodov sily a zlata = vylepšení bitkári na nízkej úrovni = neférová hra ) _systém odmeňovania je zlý

    Exkluzívna, kompaktná, anatomicky tvarovaná školská taška so štýlovým motívom BRAWL STARS. Veľkorysý vnútorný priestor, množstvo praktických a premyslených

    Len zle. Vždy sa odpojíte, aj keď máte internet v poriadku! Kúpil som si ponuku za 20 dolárov a hneď pri kúpe som sa odpojil a nič mi to nedalo! Čakám už niekoľko dní a stále mi neboli vrátené peniaze ani tovar. Táto hra bola kedysi veľmi zábavná. Keď mi budú vrátené peniaze, zmením sa na 5-hviezdičkovú recenziu. Keďže hra bola dobrá, má 2 hviezdičky.

    Hra je zábavná, je to moja najobľúbenejšia mobilná hra všetkých čias. Vec, ktorá znižuje túto hru, je oneskorenie a vytváranie zápasov. Neustále sa mi zobrazuje červený pruh wifi, ktorý spôsobuje oneskorenie hry, aj keď mám dobré wifi. Ďalšia vec, ktorú som spároval s novými alebo neskúsenými hráčmi v režimoch, ako je power League, a je to naozaj nepríjemné, keď idem dole o 3 úrovne. Opravte tieto problémy!

    Pochvile omrzy čím viac to hrať tým menšiu šancu na padanie nových postáv a to znej robí úplne na hovno hru.

    Zaplatiť za výhru

    Ak ste tu, aby ste našli dobrého spoluhráča alebo partnera na víťazstvo, najmä v boji s bossmi, netrápte sa. Skutočnosť, že neexistuje žiadna funkcia hlásenia pre niekoho, kto je AFK, idol, nie je tímový hráč atď., je absolútne hlúpy. Táto hra, pokiaľ ide o tímy, je nanič. Takže ak ste tu pre samostatnú hru, nie je to príliš ošúchaná hra. Okrem toho však veľa šťastia pri dosahovaní vašich cieľov. EA je jediná spoločnosť horšia ako supercell.

    Hra, SUPER. Ale v poslednej dobe môj výkon spadol z útesu. Všade meškajte, dokonca aj v obchode kvôli všetkému džemu, ktorý je v ňom zabalený na sviatky. Ruší to klubové vojny, výzvy a v podstate celú hru, pretože je to všetko o premýšľaní a stratégiách, ale nemôžete myslieť na to, keď vás ten bitkár, pred ktorým ste utekali, zabil, len čo prestanete zaostávať. Možno sa oneskorenie v priebehu roku 2033 viac vymaže, ale predtým stále bolo oneskorenie, teraz je to oveľa viac.

    Brawl Stars Buzz Apk na stiahnutie zadarmo pre Android

    Brawlstars je už nuda

    Najhoršia hra nikdy nestahovať

    Môže byť

    Divocina

    aktualizácia nefunguje

    Na začiatku zábavná hra, no sú tu nejaké problémy s tvorbou zápasov. Nie je zavedený žiadny systém, ktorý by trestal ľudí za to, že hru vyhodili, čo umožňuje komukoľvek ukončiť hru uprostred hry. Veľmi frustrujúce riešiť, ak sú v okolí ľudia, ktorí práve končia bez toho, aby mohli byť nahlásení.

    Táto hra je dobrá hra, ale v poslednej dobe je nudná, pretože keď dostanete všetkých bitkárov, naozaj sa nedá nič robiť, len čeliť


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :